پایگاه خبری فولاد ایران- سه هفته اخیر عرضه کنندگان میلگرد عراق قیمت ها را در بازار داخلی در ثبات نگه داشته اند تقاضا نیز در ثبات است و بازار در آرامش به سر می برد.  البته در شمال این کشور کارخانه ها با عرضه کننده های قراضه خود مشکل دارند و برخی مجبور شده اند تولید را کاهش دهند یا بیلت وارداتی خریداری نمایند.  رقیب اصلی آن ها فروشنده های میلگرد ایران هستند که قیمت های پیشنهادی را پایین آورده اند.  
در بازار داخلی عراق میلگرد کارخانه هایی که کوره قوس الکتریکی دارند  650 تا 730 دلار هر تن درب کارخانه است که 3 ماه اخیر تغییری نداشته است.  کسانی که بیلت وارداتی استفاده می کنند نیز میلگرد خود را 620 تا 625 دلار هرتن درب کارخانه پیشنهاد داده اند که از اواخر ژانویه تغییری نداشته است.  
به گزارش متال اکسپرت میلگرد ایران نیز از 450 تا 465 دلار سه هفته قبل به 440 تا 455 دلار هر تن درب کارخانه رسیده است.  
به گزارش فولاد ایران، محصول ترکیه نیز 620 تا  640 دلار هر تن درب کارخانه است که از اواخر ژانویه در ثبات بوده است.  تجار عراقی سعی دارند محصول ایران را در 525 تا 530 دلار هر تن درب انبار بفروشند و میلگرد با کیفیت بالا تا 575 دلار هر تن درب انبار است.  میلگرد ترکیه نیز 700 دلار هر تن درب انبار است که 4 ماه اخیر تغییری نداشته است.  


منبع: metal expert
ترجمه: مونا تابان