برای دسترسی به اطلاعات فنی محصولات فولادی مختلف که اصطلاحا جدول اشتال نامیده می شود می توانید به اطلاعات موسسه استاندارد و کاتالوگ های شرکت های تولید کننده و یا اطلاعات موجود در سایتها از جمله سایت زیر مراجعه نمائید .

(   faramet.com    02188993290)

بورس آهن ایران (بورس کالا)

 

بورس آهن ایران، مربوط به بازار فروش و خرید محصولات فولادی و صنایع وابسته در ایران است. این بورس با هدف تسهیل تجارت، تامین نیازهای بازار و تعادل قیمت‌ها برای محصولات فولادی در کشور تشکیل شده است. بورس آهن ایران در قالب یک بورس کالا عمل می‌کند و تعدادی از محصولات فولادی از جمله تیرآهن، ورق، میلگرد و گرد آهن در این بورس معامله می‌شوند.

 

فعالیت‌های بورس آهن ایران شامل ثبت و انتقال سفارش‌های خرید و فروش محصولات فولادی، انجام معاملات بین خریداران و فروشندگان، ارائه اطلاعات مربوط به قیمت‌ها و آمارهای بازار، انتشار اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با صنعت فولاد و سایر خدمات مرتبط با بازار فولاد است.

 

بورس آهن ایران مستقر در تهران است و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار ایران فعالیت می‌کند. تشکیل و رونق بورس آهن ایران به عواملی مانند تقاضا و عرضه در بازار فولاد، تغییرات قیمت‌های جهانی فولاد و شرایط اقتصادی کشور وابسته است.

بورس فولاد خرده فروشی در تهران در منطقه آهن مکان و شاد آباد و ... مستفر است . برای خرید اینترنتی می توانید از روش اینترنتی ساید زیر استفاده نمائید .

(   faramet.com    02188993290)